Mieszkańcy Żagania, którzy otrzymali sprzęt komputerowy w ramach Grantu PPGR, są zobowiązani do złożenia odpowiedniego oświadczenia. Dokument ten jest niezbędny w celu potwierdzenia trwałości projektu i należy go przedłożyć w określonym terminie. Ostateczny termin składania oświadczeń upływa 10 listopada 2024 roku. W przypadku niewypełnienia tego obowiązku, beneficjenci będą zobowiązani do zwrotu otrzymanego sprzętu.
Oświadczenie, które stanowi załącznik do Umowy darowizny, można złożyć osobiście w Biurze Podawczym Urzędu Miasta Żagań, mieszczącym się na Placu Słowiańskim 17, lub w siedzibie urzędu przy ulicy Jana Pawła II 15/7. Wszyscy zainteresowani mają także możliwość przesłania dokumentu drogą pocztową na adres Urzędu Miasta. Warto zwrócić uwagę na ten obowiązek, ponieważ niedopełnienie formalności może prowadzić do nieprzyjemnych konsekwencji.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek pytań bądź wątpliwości związanych z procedurą składania oświadczeń, mieszkańcy mogą skontaktować się telefonicznie z urzędnikami pod numerem 68 477 10 07. Urząd jest gotowy do udzielania wszelkich informacji oraz wsparcia w zakresie wymaganych dokumentów. Zachęcamy do terminowego złożenia oświadczeń, aby uniknąć nieprzyjemnych sytuacji.
Źródło: Urząd Miasta Żagań
Oceń: Terminy składania oświadczeń dla beneficjentów Grantu PPGR w Żaganiu
Zobacz Także