Spis treści
Co to jest czas dostawy do salonu Empik?
Dostawa do salonu Empik zajmuje zazwyczaj od 1 do 5 dni roboczych. Jest to przybliżony czas potrzebny na przetransportowanie Twojego zamówienia do wybranego przez Ciebie punktu odbioru. Jak tylko paczka dotrze na miejsce i będzie gotowa do odbioru, zostaniesz o tym poinformowany drogą mailową lub SMS-em.
Należy pamiętać, że opcja dostawy do salonów Empik jest dostępna jedynie dla mniejszych przesyłek. Maksymalne wymiary paczki to 37 cm x 26 cm x 24 cm. Dodatkowo, produkty muszą charakteryzować się krótkim czasem wysyłki, nieprzekraczającym 48 godzin, aby mogły być odebrane w salonie.
Dokładny termin dostawy zostanie potwierdzony w wiadomości e-mail, którą otrzymasz po rozpoczęciu realizacji Twojego zamówienia.
Jakie są różne metody składania zamówień w Empik?
Zamawianie w Empiku to pestka! Masz do wyboru:
- zakupy online na Empik.com,
- wygodną aplikację mobilną,
- możliwość złożenia zamówienia telefonicznie.
Po dokonaniu wyboru i sfinalizowaniu transakcji, nasz system natychmiast przystępuje do działania, a Ty otrzymasz potwierdzenie na swoją skrzynkę mailową. Co więcej, logując się na swoje konto, w zakładce „Moje konto”, możesz na bieżąco śledzić status przesyłki i uzyskać informacje o jej wysyłce. To naprawdę komfortowe rozwiązanie! Pamiętaj, że w salonach Empik możesz zarezerwować szeroki asortyment produktów, od książek i muzyki, przez multimedia i zabawki, aż po elektronikę, filmy i artykuły lifestyle, zapewniając sobie dostępność upatrzonego towaru.
Jak długo czeka zamówienie na odbiór w salonie Empik?

Twoje zamówienie czeka na odbiór w salonie Empik przez 5 dni roboczych. Ten czas liczymy od momentu, gdy otrzymałeś powiadomienie o jego gotowości. Nie zapomnij go odebrać w wyznaczonym terminie!
Co się stanie, jeśli nie zdążysz? Niestety, paczka wróci do naszego magazynu. Dlatego zachęcamy do terminowego odbierania zakupów. Ma to wpływ na przyszłe opcje płatności dostępne dla Ciebie.
Jeśli jednak nie możesz odebrać zamówienia na czas, sprawdź, czy istnieje możliwość przedłużenia terminu odbioru. Czasami udostępniamy taką opcję. A jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z naszą infolinią. Nasi konsultanci z przyjemnością Ci pomogą.
Jak długo zamówienie będzie dostępne do odbioru w salonie?
Zastanawiasz się, jak długo Twoje zamówienie czeka w Empiku? Standardowo masz na to 5 dni roboczych od momentu otrzymania powiadomienia o gotowości paczki do odbioru. Po upływie tego terminu, zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a pieniądze wrócą na Twoje konto. Warto więc regularnie sprawdzać status przesyłki – zrobisz to łatwo na swoim koncie Empik lub w aplikacji mobilnej. Jeśli widzisz status „Oczekuje na odbiór”, to znak, że możesz śmiało ruszać po zakupy! A co z rezerwacją w Punkcie Info? Tutaj czas jest zwykle krótszy – zarezerwowany produkt czeka na Ciebie zazwyczaj do końca następnego dnia roboczego. Dokładny termin odbioru powinien podać Ci pracownik podczas dokonywania rezerwacji. Pamiętaj o tym, aby odebrać towar na czas i uniknąć anulowania rezerwacji.
Sam odbiór w salonie Empik jest bardzo prosty. Potrzebujesz tylko numeru zamówienia (znajdziesz go w mailu potwierdzającym gotowość lub w szczegółach zamówienia na swoim koncie) oraz dokumentu tożsamości – dowodu osobistego, paszportu lub prawa jazdy. Pracownik salonu poprosi Cię o te dane, aby zweryfikować Twoją tożsamość i wydać zamówienie. Upewnij się, że osoba, która odbiera paczkę, jest do tego upoważniona. Zamówienie czeka na Ciebie w wybranym wcześniej salonie Empik, zazwyczaj przy kasie lub w specjalnym punkcie odbioru zamówień internetowych. Informację o lokalizacji powinieneś znaleźć w powiadomieniu o skompletowaniu zamówienia, ale jeśli masz wątpliwości, zapytaj po prostu pracownika – bez problemu wskaże Ci właściwe miejsce.
A co, jeśli wybrałeś punkt DPD Pickup? W takim przypadku masz 3 dni robocze na odebranie paczki. Po tym czasie zostanie ona zwrócona do nadawcy, więc nie zwlekaj! Pamiętaj, że punkty DPD Pickup mają różne godziny otwarcia, więc sprawdź, kiedy możesz odebrać swoje zamówienie. Przy odbiorze potrzebny będzie numer przesyłki i dowód tożsamości.
Jak czeka zarezerwowany produkt na odbiór w Punkcie Info?
Produkt, który zarezerwujesz w Punkcie Info wybranego salonu Empik, będzie na Ciebie czekał do końca następnego dnia roboczego. Otrzymasz od nas SMS-a z powiadomieniem, gdy tylko przygotujemy go do odbioru. Często udaje się nam skompletować zamówienie bardzo szybko – nawet w ciągu dwóch godzin od rezerwacji! Jeśli jednak, z jakichś przyczyn, realizacja rezerwacji nie będzie w danym momencie możliwa, również o tym poinformujemy Cię SMS-em. To doskonały sposób na zaoszczędzenie cennego czasu i pewność, że upatrzony artykuł będzie na Ciebie czekał. Pamiętaj, że usługa dotyczy tylko tych przedmiotów, które są aktualnie fizycznie dostępne w konkretnym salonie. Zarezerwuj online i odbierz wygodnie w salonie!
Jakie są zasady dotyczące odbioru zamówienia w salonie?
Odbierając zamówienie w salonie Empik, pamiętaj, aby zabrać ze sobą:
- dokument tożsamości, na przykład dowód osobisty, który potwierdzi twoje dane,
- numer zamówienia, który znajdziesz w wiadomości e-mail od Empiku lub w aplikacji.
Odbiór osobisty jest realizowany wyłącznie przez osobę wskazaną podczas składania zamówienia. Przed wizytą upewnij się, że masz pod ręką wszystkie niezbędne informacje, które umożliwią szybką identyfikację twojej przesyłki. Po odebraniu paczki, w miarę możliwości, sprawdź jej zawartość w obecności pracownika salonu, co pozwoli na natychmiastowe wyjaśnienie wszelkich niejasności i zgłoszenie ewentualnych uwag dotyczących zamówienia.
Gdzie mogę odebrać zamówienie w salonach Empik?

Zamówiłeś odbiór w Empiku? Doskonale! Twoja paczka już czeka na Ciebie w specjalnym punkcie odbioru. Najczęściej będzie to Punkt Info, choć dla pewności zawsze zweryfikuj szczegóły w powiadomieniu, które od nas otrzymasz. W wiadomości e-mail lub SMS znajdziesz dokładne wskazówki, gdzie konkretnie szukać Twojego zamówienia, dlatego warto się z nią zapoznać, by uniknąć nieporozumień. Odbiór osobisty w Empiku to szybki i wygodny sposób na otrzymanie zakupów!
Ile dni roboczych zamówienie czeka na odbiór w punkcie DPD?
Odbiór Twojej paczki w punkcie DPD Pickup jest możliwy w ciągu 3 dni roboczych. Okres ten rozpoczyna się w momencie, gdy otrzymasz powiadomienie o dostarczeniu przesyłki do punktu odbioru. Pamiętaj, że po upływie tego czasu nieodebrana paczka zostanie automatycznie odesłana do nadawcy. Punkty DPD Pickup charakteryzują się elastycznymi godzinami otwarcia, co daje Ci większą swobodę w planowaniu odbioru. Jeśli jednak z jakichkolwiek przyczyn nie możesz odebrać przesyłki w wyznaczonym terminie, warto śledzić jej status na stronie internetowej DPD. Alternatywnie, możesz skontaktować się z infolinią DPD, gdzie konsultanci pomogą Ci znaleźć dogodne rozwiązanie.